Od 1 kwietnia 2020 r. Unibep SA i w wszystkie spółki z Grupy Unibep będą miały nowe logo. Ma to związek m.in. z jubileuszem 70-lecia Unibep SA, firmy, która powstała 1 kwietnia 1950 roku. Jest nowocześniejsze, bardziej przyjazne dla odbiorców. Jeden element pozostał praktycznie niezmienny – trzy strzałki, które są charakterystyczne dla Grupy Unibep od blisko 15 lat.

- Nowe logo miało symbolizować zmianę, a nie rewolucję. Miało być bardziej nowoczesne, bo przecież jesteśmy w zupełnie innym miejscu niż kilkanaście lat temu, ale też przyjazne i estetyczne. Nie mogliśmy zapomnieć też o naszych strzałkach, które na stałe wpisane są w tzw. sygnet i które stanowią element charakterystyczny dla Grupy Unibep – mówi Leszek Gołąbiecki, prezes zarządu Unibep SA.

Prace nad nowym logo trwały blisko rok i były pełne emocji. Otrzymaliśmy kilkanaście propozycji od wielu autorów – jedne były bardzo odważne, można nawet powiedzieć szalone, inne nawiązywały do tradycji, nie zapominały o tym, że Unibep SA to firma, która powstała 1 kwietnia 1950 r oku w Bielsku Podlaskim. Tyle że z małej firmy z siedzibą na wschodzie Polski powstała jedna z największych grup branży budowlanej w naszym kraju – według rożnych zestawień zajmuje 6. miejsce w Polsce pod względem przychodów. Grupa Unibep ma sprzedaż na poziomie ponad 1,6 mld zł, jest pracodawcą dla ponad 1500 osób i prowadzi działalność w segmentach:

- budownictwa kubaturowego w kraju i za granicą

- szeroko pojętym segmencie infrastrukturalnym

- deweloperskim (rynki: Warszawa, Poznań, Radom, Bielsk Podlaski)

- produkcji wielorodzinnych budynków modułowych (sprzedaż głównie do Skandynawii).

- Dzięki tej zmianie chcemy pokazać naszym klientom i pracownikom obecnym, ale i przyszłym, że nie stoimy w miejscu, ale idziemy z duchem czasu, jesteśmy firmą stabilną, z tradycjami, ale też ciągle młodą duchem i rozwijającą się – dodaje Leszek Gołąbiecki. – Razem z właścicielami, radą nadzorczą i w gronie zarządu podjęliśmy ostatecznie decyzję o wyborze nowego logo dla całej Grupy Unibep, w tym dla wszystkich naszych spółek.

Przed Grupą Unibep czas na zmianę logo w każdym kanale komunikacyjnym – od papierów firmowych i listów, wizytówek, przez oznakowanie budów i biur, a także we wszystkich materiałach promocyjnych i informacyjnych – zarówno tradycyjnych, jak też elektronicznych.

To proces, który na pewno trochę potrwa. Dlatego prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Na grafice - okolicznościowe logo z okazji jubileuszu 70-lecia Unibep SA.